• NAŠA FILOZOFIJA:  

Djeca su prva! 
Djeca se najbolje razvijaju kad su uključena u vlastito učenje.

butterfly

  • djeci osiguravamo okruženje koje potiče na 
    inicijativu
    istraživanje 
    kreativnost  

 

  • sva djeca u svom razvoju prolaze zajedničke razvojne stupnjeve

ALI

poštujemo pravo svakog djeteta na jedinstvenost i individualnost.
Nastojimo omogućiti djetetu da se razvija i napreduje vlastitim tempom

  • TREBAMO i TRAŽIMO suradnju s roditeljima jer OBITELJ ima najsnažniji utjecaj na dijete
  • poštujemo potrebe djece i njima se prilagođavamo (nema spavanja i jela na "silu")

 

SUSTAVNO i PLANSKI 
UTJEČEMO NA:

TJELESNI RAZVOJ

  • potičemo puzanje, penjanje, skakanje, hodanje, slaganje kocaka, itd.

 

SPOZNAJNI RAZVOJ  

  • potičemo djecu na istraživanje i aktivno učenje
  • djeca uče sudjelujući u aktivnosti, a ne promatrajući je

 

SOCIO-EMOCIONALNI RAZVOJ i RAZVOJ LIČNOSTI

  • prihvaćanje svih djetetovih emocija
  • razvijamo samostalnost
  • utječemo na stvaranje pozitivne slike o sebi
  • ugrađujemo opće vrednote – ekološki odgoj, razvoj tolerancije, poštivanje prava drugih ljudi…
  • potičemo prijateljske osjećaje

 

RAZVOJ GOVORA i KOMUNIKACIJE

  • potičemo verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • obogaćujemo dječji rječnik

 

RAZVOJ IZRAŽAVANJA i STVARANJA

  • potičemo glazbeno, likovno, dramsko stvaralaštvo
  • potičemo razvoj kreativnosti i mašte

Baby_crawling

 

Kako najbolje iskoristiti ključne
godine u razvoju djeteta

  • 50% sposobnosti za učenje svake osobe razvija se tijekom prve četiri godine života
  • te vitalne godine uspostavljaju puteve na kojima se temelji svo buduće učenje
  • mala djeca su najbolji vlastiti edukatori, a njihovi roditelji najbolji prvi učitelji
  • mala djeca uče kroz iskustva putem svih svojih osjetila – zato potičimo ta osjetila
  • naši domovi, igrališta, parkovi, muzeji, šume i plaže najbolje su škole na svijetu
  • učenje BILO ČEGA treba i mora biti zabavno

Dryden & Vos: Revolucija u učenju

 

Kako tjelesna aktivnost
izgrađuje djetetove psihičke sposobnosti

Dryden & Vos: Revolucija u učenju

Ono što dijete tjelesno radi tijekom prvih nekoliko godina života ima veliku ulogu u tome kako će ono razviti druge sposobnosti.

AKTIVNOSTI:

DOVODE DO:

· hvatanje

· puzanje

· hodanje

· posezanje

· okretanje

· dodirivanje

· pokreti ruku i nogu 

· okulomotorne koordinacije

· vještine krupne motorike

· vrtnja

· balansiranje

· slušanje

· ljuljanje

· prevrtanje

· plesanje

· ravnoteže

· sportskih sposobnosti

· sposobnosti pisanja

· glađenje

· maženje

· zajedničko igranje

· ljubavi i sigurnosti

· društvenih vještina

· samopouzdanja

· slaganje igračaka

· slagarice

· igre riječima

· uživanje u glazbi

·  razvoja matematičkog i logičkog mišljenja

· lakšeg učenja čitanja i pisanja

· bogatog rječnika

· glazbenih sposobnosti